کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

خروج برخی نمایندگان از فراکسیون انقلاب| آزادی‌خواه: تک‌روی در انتخابات هیئت‌رئیسه برخلاف وحدت جریان انقلاب است

  • کد خبر: ۱۶۴۴۳۲
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
خروج برخی نمایندگان از فراکسیون انقلاب| آزادی‌خواه: تک‌روی در انتخابات هیئت‌رئیسه برخلاف وحدت جریان انقلاب است
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: تک روی برخی از اعضای فراکسیون در خصوص انتخابات هیئت رئیسه برخلاف وحدت و نظم جریان انقلاب است و موجب آسیب به جریان انقلاب می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، احد آزادی‌خواه با انتقاد از تک روی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: فراکسیون انقلاب، فراکسیون اکثریت و تاثیرگذار است. البته در اجلاسیه اول و دوم و حتی اوایل اجلاسیه سوم فراکسیون نیمه فعال بود، اما در ۸ ماه گذشته فراکسیون را با ساختار و هیات رئیسه جدید فعال کردیم. اعتقادمان این است که مخصوصا برای ریاست خروجی فراکسیون به صحن مجلس بیاید. این یک قاعده و نظم سیاسی است که در هر دوره مرسوم بوده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب افزود: متاسفانه در اجلاسیه‌های پیشین افرادی داشتیم که برخلاف عرف و از خارج از فراکسیون اعلام کاندیداتوری می‌کردند. اما در سال جاری ما تلاش می‌کنیم که اعضای فراکسیون از درگاه فراکسیون همفکری و صحبت کنند و در مورد ریاست مجلس با خرد جمعی تصمیم گیری انجام شود. اگر غیر از این فردی از اعضای فراکسیون اقدام کند، خلاف قانون نیست، اما حتما خلاف عرف و اخلاق است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: تک روی برخی از اعضای فراکسیون در خصوص انتخابات هیات رئیسه برخلاف وحدت و نظم جریان انقلاب است و موجب آسیب به جریان انقلاب می‌شود. در حال حاضر متاسفانه برخی از افرادی که عضو رسمی فراکسیون بودند اعلام انصراف کردند و از فراکسیون خارج شدند؛ در حالیکه این افراد با همین برند وارد مجلس شدند و با همین لیست و سر لیست نماینده شده اند و حالا از فراکسیون خارج شدند. این اقدام، اقدام خوبی نبود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->